لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیامی از گلادباخ به كریس: دوباره تـــكرار كن!!!

پیامی از گلادباخ به كریس: دوباره تـــكرار كن!!!

اعجوبه‌ای كه خود پیش‌تر در وضعیتی كاملاً مشابه با هنرنمایی فراموش‌نشدنی‌اش رئالی‌ها را از غرق شدن در گرداب آلمانی‌ها نجات داد این بار نیز می‌تواند برای بیانكونری‌ها ایفاگر نقش منجی باشد و به همراه این تیم به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

 

دیتر هکینگ سرمربی تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ و سرمربی سابق ولفسبورگ در سالهای 2012 تا 2016 در گفتگو با روزنامه La Gazzetta dello Sport با یادآوری روزهای تلخ و باورنكردنی ماه آوریل سال 2016، رونالدو را مطمئن‌ترین سلاحِ بازپس گیری نتیجه دیدار رفت برای یوونتوس دانست.

 

 

اگر می‌گویم كریستیانو رونالدو قوی‌ترین بازیكنی است كه در تمام عمرم دیده‌ام دروغ نگفته‌ام.
او توانایی همه چیز را دارد. رونالدو می‌تواند در دیدار برگشت یوونتوس در مقابل اتلتیكو همچون هنرنمایی‌اش در سال 2016 و همراه با رئال‎مادرید، این بار نیز برای بیانكونری‌ها همان نبوغ را تكرار كند.
شاید اتلتیكو یكی از بهترین خطوط دفاعی در اروپا را داشته باشد اما در مقابل رونالدو نیز اعجوبه اختراع انواع و اقسام حركات با توپ برای باز كردن هر دروازه‌ و دفاعی است.

 

گفتنی است ولفسبورگ آلمان با هدایت دیتر هکینگ، در آوریل سال 2016 پس از پیروزی دو بر صفر در خانه مقابل رئال‌مادرید در بازی برگشت و با هت‌تریك كریستیانو رونالدو سه بر سفر نتیجه را به سپیدپوشان مادرید واگذار كرد تا آنها به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2015‐2016 راه یابند؛ رقابت‌هایی كه در نهایت نیز با قهرمانی آنها به پایان رسید.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: